Vår förening har så smått börjat öppna upp vår verksamhet.

Aktuellt just nu

Run for mental health.                                                                                                                                                                                                  Årets lopp går av stapeln den 4 oktober i stadsparken i Lund. Tänk på att anmälningsavgiften går till forskning kring psykisk ohälsa och är därför viktigt. Dessutom får Du motion och bidrar till att minska stigma kring psykiska sjukdomar.

Läs mer och anmäl Dig här.https://runformentalhealth.se/

Social afton med LIBRA tisdag 13 oktober kl  18.30 på Valvet i Lund. Alla medlemmar i IFP får komma.Anmälan krävs. Kontakta Ingrid Nilsson på nilssoni640@gmail.com

Öppet hus möte på Annegården. Den 11 november är det möte på Annegården för medlemmar och övriga intresserade. Vi har ingen gäst utan samtalar fritt kring psykisk ohälsa, problematik därikring eller vad som helst. Ingen anmälan behövs. Kom som Du är även om Du inte är medlem. Vad som sägs på mötet stannar i rummet. Inget förs alltså vidare. Enkel förtäring erbjuds.

Julbord. Den 15 december äter vi julbord på restarung Vipan. Mer info kommer.

Comments are closed.